
ניהול כספים בסביבת מרקט-פלייס ומסחר אלקטרוני
הקמת חנות אינטרנטית זה עסק מורכב – בניית אתר מאובטח ותפעולו, יצירת חוויית משתמש, שפה שיווקית ופרסום, שיתופי פעולה והסכמים עם ספקים, חשיפה לקהל המתאים ומתן שירות לקוחות טוב. בין כל אלה ועוד ישנו פקטור מרכזי אחד אליו כל היתר מתחברים והוא ניהול הכספים והמדיניות החשבונאית. כאן מתקבלת התמונה המלאה של העסק, ומכאן יקום ויפול דבר.
עסק המתבסס על סחר אלקטרוני או מרקט-פלייס מוכרח לקחת בחשבון מספר גורמים קריטיים על-מנת להיות מאוזן תזרימית, יעיל תפעולית ולציית לחוקי המדינה בכל הקשור למיס